Over Stichting Wish-Omnia

Wij bieden een helpende hand aan mensen die het nodig hebben

Stichting Wish-Omnia helpt iedereen die om wat voor reden dan ook in een kwetsbare situatie is beland. Wij bieden mensen net dat steuntje in de rug. Waar je ook vandaan komt en wie je ook bent; iedereen moet mee kunnen doen in de maatschappij, ook als het even tegenzit. Directe, kleinschalige hulp, dat is wat Wish-Omnia biedt.

De missie van Stichting Wish-Omnia is mensen tijdelijke eenmalige hulp bieden om daarna zelf verder te kunnen.

Alle mensen moeten mee kunnen doen in de maatschappij.

Mensen op weg helpen die door vaak onvoorziene omstandigheden in een impasse terecht zijn gekomen waardoor ze niet mee kunnen doen in de maatschappij. Wish-Omnia wil die mensen helpen de tijdelijke obstakels weg te werken, zodat zij op eigen kracht weer verder kunnen.

15+

Samenwerkingen

300+

Mensen blij gemaakt

Inzamelingsacties

Ons team

Het bestuur van de stichting bestaat geheel uit vrijwilligers, deze zijn maatschappelijk betrokken en zetten zich belangeloos en zonder vergoeding in.

Leonie van Poecke

Secretaris

Het is voor ons belangrijk dat iedereen mee kan doen. En dat als er nergens een potje voor beschikbaar lijkt te zijn, wij waarschijnlijk nog wel iets kunnen betekenen.

Regina Siedenburg

Penningmeester

Als je in de overlevingsstand zit en je moet de eindjes aan elkaar knopen, dan is het fijn als iets gewoon geregeld kan worden, zonder gedoe.

Testimonials

Wat mensen zeggen

Wij helpen kwetsbare mensen die moeite hebben om zich goed staande te houden in de samenleving en door het geven van een duwtje in de rug.

“Twee van onze kinderen hebben dyslectie en nu kunnen ze met behulp van deze tablet ook thuis oefenen met de speciale app. Hartstikke bedankt!”

Moeder

“Mede dankzij de bijdragen die ik via Wish Omnia heb mogen ontvangen train ik inmiddels in mijn nieuwe sportrolstoel”

Ali

Wij worden gesteund door: