Welzijnskwartier zet zich in voor Stichting Wish-Omnia

Over het project

Welzijnskwartier zet zich in voor Stichting Wish-Omnia

Welzijnskwartier zet zich de afgelopen jaren in voor jongeren in gemeente Teylingen en elk jaar hebben zij aandacht voor lokale goede doelen. Ook dit jaar is dit niet anders en zetten de jongeren van Teylingen zich in voor Stichting Wish-Omnia.

Wat houd de actie in?

Via verschillende activiteiten hebben zij tot dusver al een geweldig bedrag voor dit goede doel opgehaald. De jongeren hebben zich hard ingezet tijdens een sponsorloop, hebben zij het chroom van de auto’s gepoetst bij een, door Welzijnskwartier georganiseerde, carwash en zijn zij druk in de weer geweest met het opzetten van een succesvolle ‘benefietavond’ genaamd ‘Ieder Kind Een Kans’!

LINKS
Facebook: https://www.facebook.com/FietsenVoorWishOmnia/

Instagram: https://www.instagram.com/fietsen_voor_wish_omnia/

Youtube: https://www.youtube.com/@nielskrijgsman

Help je zowel de jongeren als de sociaal werker mee om een mooi bedrag voor Stichting Wish-Omnia te verzamelen? Doneer dan nu via de QR-code of via de ‘doneer nu’ button!

Doneer nu

Scan de QR code en steun ons

Scan de QR-code om te betalen voor Fietsen voor Wish-Omnia. Gebruik de Camera App op je telefoon. De QR-code is geldig tot 6 april 2025.

Of anders: gebruik de “Doneer Nu” button hierboven.

Testimonials

Wat mensen zeggen

Wij helpen kwetsbare mensen die moeite hebben om zich goed staande te houden in de samenleving en door het geven van een duwtje in de rug.

“Twee van onze kinderen hebben dyslectie en nu kunnen ze met behulp van deze tablet ook thuis oefenen met de speciale app. Hartstikke bedankt!”

Moeder

“Mede dankzij de bijdragen die ik via Wish Omnia heb mogen ontvangen train ik inmiddels in mijn nieuwe sportrolstoel”

Ali

Inzameling acties

Help ons mensen helpen

Met uiteenlopende projecten geven wij erkenning, aandacht en steun.

Inzamelingsactie Laptops en Tablets

Doneer jouw oude laptop of tablet (Core I3 of hoger), en help een ander aan een refurbished laptop.

Welzijnskwartier zet zich in voor Wish-Omnia

Welzijnskwartier zet zich de afgelopen jaren in voor jongeren in gemeente Teylingen.

Project Ieder kind een kans

Dit project heeft als doel om kinderen gelijkwaardig deel te laten nemen in de maatschappij.