Dankzij de inzameling van oude ict-apparatuur staat er weer een mooie stapel refurbished (opgeknapte) laptops klaar om de komende dagen uitgeleverd te worden aan mensen die het nodig hebben!
We hebben een overeenkomst met een erkend bedrijf, Copiatek in Den Haag, die alle ingeleverde apparatuur hergebruikt/refurbished en alle oude data verwijderd.
Doneer ook jouw oude ict-apparatuur…. je helpt een ander en het is duurzaam!
Deze actie is momenteel gesloten, wij willen iedereen bedanken voor de mooie donaties!




