Project “Iedereen online” gestart …

Iedereen moet mee kunnen doen op school en in onze maatschappij, ook online.

Helaas beschikt niet iedereen in Nederland over een laptop voor school of studie. Daarom zijn wij in samenwerking met Copiatek en Rotaryclub Sassenheim een inzamelingsactie gestart van oude ICT-materialen (laptops, pc’s, monitoren, servers, toetsenborden, printers, Thin Clients, routers, mobieltjes, camera’s etc.). Copiatek in Den Haag zorgt ervoor dat het ingeleverde materiaal weer opnieuw kan worden ingezet.

Met een deel van de refurbished materialen helpt Stichting Wish-Omnia gezinnen die het niet breed hebben aan een refurbished laptop, pc of mobiel zodat zij ook “online” mee kunnen blijven doen in de maatschappij. Het andere deel van de materialen wordt door Copiatek gebruikt om het doel te bereiken om meer mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt weer aan het werk te krijgen. Wat niet meer ingezet kan worden wordt duurzaam gerecycled.

Heb jij nog wat liggen op je kantoor of thuis onder je bureau, in je kast of op zolder? Neem dan even contact met ons op via info@stichtingwish-omnia.nl

Of lever je materialen direct in bij het volgende inleverpunt:

Heemborgh Makelaars Sassenheim BV, Hoofdstraat 271, Sassenheim

Belangrijk: Alle harde schrijven worden professioneel en gecertificeerd geformatteerd

www.copiatek.nl

www.rotary-sassenheim.nl